Gel Tehnician

Un an, un nou inceput!


In Octombrie 2011 am facut 1 anisor de cand aplic unghii false in gel, manechiura clasica si pedichiura. La multi ani OzeNails Studio🙂 !

Pe parcursul acestui an m-am lovit de multe lucruri ce m-au facut sa prind experienta necesara, atat fizica cat si pshihica🙂

Am incercat sa cunosc cat se poate de bine tehnicile de lucru si materiale profesionale. Atat cat am invatat pun acum pun in practica!

Am inceput cu geluri ieftine cat sa ma pot pune pe picioare si treptat am inceput sa castig bani cat sa investesc in produse profesionale. In prezent folosesc produse de la mai multe firme astfel: ustenilele le comand de la firmele Janet si Nailshop si SNC de unde daca va intereseaza ceva va pot da comanda si sa realizam unghiute minuntate, gelul in comand de la IBD atat cel Clear cat si cel Rose care este folosit in majoritatea saloanelor si este cel mai bun de pana acum descoperit de mine.

Pe parcursul anului am avut oferte incitante la preturi de criza. Preturi mai mici insa clientela mai mare.

Daca am putut eu poti si tu!

Va invit feteleor sa va programati cu incredere sa aveti unghiute frumoase si de durata.

Daca mi-ati vizionat blogul pana acum puteti observa cum lucrez si cat poate tine o manechiura in gel pana la intretinere.

Eu am avut incredere in mine! Asa puteti avea si voi!

Va pup si va astept cu oferte noi si modele incitante pe parcusrul anului 2012.

Lasă un răspuns

