Gel Tehnician

Floricele pe campii


Iubita mea Luiza este innebunita dupa modele colorate pline de buline, linii, floricele, patratele, cercuri cat mai colorate.

Astazi a renuntat la multicoloratele unghii si i-am pus tipsuri + gel, am folosit un gel de la SNC, allaround, foarte bun de altfel chiar nu necesita foarte multa pilire pentru ca nu ingroasa unghia falsa deloc!

Modelul pe care i l-am facut sunt floricele destul de simple, galbene si negre, pe un french alb, culmea clasic! Ea a vrut sa se asorteze cu costumul de baie pe care urmeaza sa-l poarte in vacanta.

Iata ce mi-a iesit!

Tips + Gel

Lasă un răspuns

