Gel Tehnician

Si parerea ta conteaza!


natural sau fals?

10 responses

  1. Moni

    Nu sunt impotriva,dar nici nu port unghii false.
    Sunt multe lucruri de spus atat contra si pro.Fiecare cu alegerea sa!
    Mie imi place mai degraba sa mi le „pictez” singura.

    Ianuarie 7, 2011 la 10:16

  2. Bertha

    Aplicarea unghiilor false este binevenita mai ales pentru cei care nu au unghii sanatoase si strica esteticul mainilor,bineinteles la o lungime rezonabila. Sunt si eu tentata sa-l incerc,astept o ocazie speciala, deoarece financiar nu-mi permit sa-l refac periodic.

    Ianuarie 7, 2011 la 15:15

  3. Geo

    DA!Imi plac foarte mult! Am avut unghii puse cu acril, french, timp de un an de zile, dar de cand cu criza, nu mi-am mai permis..asa ca am renuntat fortat, inca sufar …mi-as pune oricand , am fost foarte foarte multumita, nu am avut nici o problema cu unghiile dupa ce le-am dat jos!

    Ianuarie 7, 2011 la 21:17

  4. cool girl

    cred ca tipa la care mergeam eu.. nu pune bine unghile.. ca 2 mi-au picat pe rand, am fost iar sa mi le puna. si dupa mi-au picat iar 3 una dupa alta in aceasi zi.. si le-am dat jos.. asa usor.. cu dintii, nici nu ma durut.. numai ca unghiile mele acuma si fff sensibile.. si una mi sa rupt chiar din carne..
    degeaba arata bine unghiile, daca nu sunt puse bine.. !!!

    Ianuarie 8, 2011 la 12:19

  5. llyly

    eu am avut unghii false de acril timp de 2 luni si un pic, foarte bine aratau, mai ales ca ador french`ul si l-as purta non-stop!!!

    Ianuarie 8, 2011 la 15:17

  6. lala

    Eu am unghiile groaznice😦, desi formatul lor este frumos- lung se exfoliaza si se rup de la baza.
    Iubesc mainile ingrijite si din aceasta cauza de fiecare data imi ascund unghiile pt. ca stiu ca sunt urate.

    Ianuarie 8, 2011 la 18:22

  7. Cele naturale sunt pentru mine cele mai ok🙂 Asta-i parerea mea

    Ianuarie 12, 2011 la 22:06

  8. narcisa

    LE IUBESC….arata super bine mana cand ai gel sau unghi false…ai o manechiura perfecta mereu , si nu mai stai cu grija ca sare oja…sau ce culoare sa ti le faci la 2 zile…
    asa ca eu sunt PRO …..

    Ianuarie 13, 2011 la 19:26

  9. carmen

    oricum ar fi, numa sa fie frumoase

    Ianuarie 20, 2011 la 20:47

  10. Anda

    Eu sunt pro gel:X. Unghiile mele sunt lipsite de calciu si deci se rup foarte usor , asa ca daca pun gel nu am nici o prob in a imi arata unghiile:D.

    Februarie 1, 2011 la 11:01

Lasă un răspuns

